Irun Market proiektua Europar Batasuneko Next Generation EU funtsen bidez finantzatutako Irun Market. Nuria Alzaga, Irungo Udaleko lehen alkateorde eta Hiria Bultzatzeko eta Ekonomia Sustatzeko arloko ordezkariak prentsaurrekoa eskaini du gaur San Juan plazan proiektua aurkezteko.
Irun Market online merkataritzako plataforma eraldatu egin da, eta tokiko merkataritzaren marka berri gisa aurkeztu da, inguruko saltokien lehiakortasuna eta eraginkortasuna hobetzera bideratutako ekimen berriak bilduko dituena.
“Irun Market proiektua Irungo merkataritza dinamizatzeko eta hobetzeko Irungo Udalaren apustu handienetako bat da. Gaur aurkezten dugun proiektuaren fase berri honetako ekintzei esker, tokiko merkataritzari merkataritzaren joera berrietara egokitzen jarraitzeko garatzen ari garen lan-ildoan sakondu ahal izango dugu”, azaldu du ordezkariak.
Zehazki, ekimen berriak hiru ardatz nagusien gainean antolatzen dira: digitalizazioa, modernizazioa eta trantsizio ekologikoa.
Komunikazio-kanpaina
Irun Market proiektua eta bere proiektuak ezagutarazteko asmoz, Irungo Udalak komunikazio kanpaina bat abiatuko du laster, tokiko merkatariei eta herritarrei tokiko negozioak hobetzeko egingo diren benetako ekintzak ezagutarazteko.
Tokiko merkataritza hobetzeko ekimenak
Ekintza horiekin batera, gogorarazi behar da gaur egun inguruko saltokietan berrikuntza bultzatzeko hainbat ekimen daudela.
- Digitalizazioa: webgunea eta sare sozialak diseinatzeko laguntza-zerbitzua.
- Lehiakortasuna hobetzea: banakako auditoria teknikoetan laguntzeko zerbitzua.
- Jasangarritasuna: energia-kontsumoen auditoriak eta monitorizazioa egiteko laguntza teknikoa.
Tokiko saltokiei zuzendutako doako hiru ekintza. Ekintza horiek modu pertsonalizatuan eta presentzialean egingo dira Irungo establezimenduetan, saltoki bakoitzaren beharretara egokituta, eta arlo horietan espezializatutako enpresek gauzatuko dituzte.
Digitalizazioa
Digitalizazioari buruzko ekintzek saltokien gaitasun digitalak hobetzea ahalbidetuko dute, RRSSak ezarriz, webguneak sortuz, online salmentarako sarbidea izanez edo zibersegurtasuna hobetuz.
Lehiakortasuna hobetzea
Saltokiaren lehiakortasuna eta eraginkortasuna hobetu nahi duten saltokiek laguntza tekniko indibidualizatuen programa batean parte hartu ahal izango dute, besteak beste, hornitzaileen eta bezeroen kudeaketan, salmenta-puntuaren espazioan, digitalizazioan edo merkataritzan praktika iraunkorrak ezartzean.
Iraunkortasuna
Saltokien eraginkortasun energetikoa hobetu nahi duten saltokiak, diagnostiko pertsonalizatuaren bidez eta merkataritzaren eraginkortasun energetikora bideratutako proposamenekin ibilbide-orri bat sortuz.
Ekimenak ezagutu eta saltokietan aplikatu nahi dituzten saltoki guztiek posta elektronikoz, promocioneconomica@irun.org edo 943 505 337 edo 943 505 335 telefonoetan egin ahal izango dute.
«Irun Commerce Lab», gero eta gertuago
Era berean, Serapio Mujika kalean dagoen «Irun Commerce Lab» tokiko merkataritzarako etorkizuneko berrikuntza-gunerako lanak hasi dira. Balio anitzeko laborategi bat, merkataritza-eremuan digitalizazioa eta enpresa-lehiakortasuna bultzatzeko topagune eta esperimentazio bihurtu nahi duena.