Atzo Real Uniónen kirol lerro berria aurkeztu zen

Argazkia: Eva Pascual Fotografía

Asteazken honetan aurkeztu da Ficoban Real Uniónen hurrengo denboraldirako kirol lerro berria. Jakina denez, klubak Fútbol Emotion enpresarekin akordio bat sinatu zuen duela aste batzuk, klubak Puma marka bere ekipazio guztietan eramateko hurrengo bi denboraldietan, Fútbol Emotion eta Puma Real Uniónen partner estrategiko berriak bilakatuz.

Mario Capelete (lehen ekipazioa), Alain Oyarzun (bigarren ekipazioa), Joel Jiménez (atezainaren ekipazioa), Chema Núñez (jokalarien entrenamendurako arropa), Iván Pérez (txandala), Antonio Montoro (poloa eta bermudak), Ricardo Costa (teknikarien entrenamendurako arropa), Aitor Zulaika (teknikarien taldeko bidaia-poloa), Unai Gordo (bigarren taldea), Iñigo Elizetxea (jubenilak), Asier Corral (kadeteak), Lucas Mejías (infantilak) eta Pablo Peña (Futbol Eskola) izan ziren ekitaldian zehar “modelo” lanak egin zituztenak.

Ekitaldiaren amaieran, bi neskatok, Martak eta Noak, udako campuseko parte-hartzaileek uztailean jantzi zituzten kamiseta urdinekin desfilatu zuten, eta, horrela, proiektu honen ardatzetako bat azpimarratu da: epe ertain-luzera lan egitea, Irungo neskei eta emakumeei futbolean aritzeko aukera emateko.

Diseinu esklusiboa Real Uniónentzat
Lehenengo ekipazioa elastikoaren kolore zuria eta praken eta galtzerdien beltza mantentzen ditu, baina diseinu esklusiboarekin Iban Vaquero diseinatzaile irundarrak egindako kamisetaren kasuan. Kamisetaren aurrealdean, klubaren babesle nagusia den BMren logoaz gain, Errege Kopa bat eta 1913, 1918, 1924 eta 1927 datak agertzen dira, klubak lau tituluak lortu zituen urteei erreferentzia eginez. Koparen eta daten ondoan, Pumaren logoa eta Real Uniónen armarria.

Lerro batzuk kamisetaren erdialdean gurutzatzen dira, mendien efektua eginez, Aiako Harria eta bere hiru tontorrak aipatuz, baina baita proiektuaren mugaz gaindiko ikuspegia ere, Irun, Hondarribia eta Hendaia sinbolizatuz. Erdiko zatiak, urre kolorekoak, gorantz egiten du, hazten jarraitu nahi duen proiektu berri baten sinbolo gisa. Kamisetaren behealdean, kluba eta denboraldia aipatzen dituen adabaki bat, jantziari ukitu esklusibo hori ematen diona.

Bigarren ekipazioak azken urteetako horia mantenduko du, baina kolore ilunagoarekin, eta kolore hori prakari gehituko zaio. Galtzerdiak kolore beltza dute eta Real Uniónen ezkutua negatiboa, azken urteetan Lehen Mailako taldeetan ohikoa den bezala. Atezainen kasuan, hiru jantzi desberdin izango dituzte: gorria, horia eta berdea. Bidaiako txandala beltza izango da, bermudak bezala, jokalarientzako bidaia-polo zuri batekin eta teknikarientzako urdin batekin batera. Entrenamenduko arropari dagokionez, jokalariek beltzez jantziko dute eta teknikariek berdez.

Fútbol Emotion
Fútbol Emotion kirol-materialaren munduko berrikuntzekin lotutako edukiak dituen online denda bat da: futboleko botak, ekipamendu ofizialak, atezain eskularruak – Lehen retaila maila nazionalean eta top 3 Europa mailan –, Zaragozan pabiloi bat duen enpresak kirol-arloko munduko marka nagusiekin lan egiten du, besteak beste, Puma, Real Unión Gipuzkoan esklusiboki jantziko duena, bere kirol-ekipamenduetan diseinu berritzaile batekin.

1948an Rudolf Dasslerrek sortua, Puma nazioarteko kirol marka ospetsuenetako bat da, une honetan futbol taldeak babestuz, hala nola AC Milan, Borussia Dortmund, Valencia CF, Manchester City FC edo Olympique Marseilla, besteak beste.

Logotipoa 1968an sortu zen, puma oinarri hartuta, felino basatia, abiadura, indarra eta bizkortasuna ezaugarri dituena.

Sarbide pertsonalizatua eta deskontuak
Akordio honen esparruan, klubeko jokalari guztiek Fútbol Emotion dendara
(futbolemotion.com) sartzeko kode pertsonalizatua izango dute. Bertan, klubeko jantziak
eskuratzeaz gain, nahi duten kirol materiala eskuratu ahal izango dute, deskontu handiekin

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude