Bioterra Fest jaialdia antolatu da asteburu honetarako Instagramen

Ostiral honetan, ekainaren 5ean, Ingurumenaren Munduko Eguna ospatuko da, eta ekainaren lehen asteburuarekin bat egiten du, Bioterra produktu ekologikoen, bioeraikuntzaren, energia berriztagarrien eta kontsumo arduratsuaren Euskadiko Azokak 17. edizioa egiteko asmoa zuen egunekin, baina  osasun-krisiaren ondorioz azoka atzeratzea beharrezkoa izan da. Baina Bioterrak ezin zuen huts egin erakusketari eta bisitariekin zuen ohiko hitzordura, eta, horregatik, topaketa birtualak antolatu ditu Instagramen bidez, asteburuan zehar egingo direnak.

Lehenengo hitzordua ostiralean, hilaren 5ean, 13: 00etan, Jon Kareaga ingurumen aktibistarekin izango da Ylenia Benito kazetari eta liburu-saltzailearekin moda iraunkorrari buruz hitz egiteko. 17: 30ean, Oier Etxebarria, Goiener energia sortu eta kontsumitzeko kooperatibako kideak, autokontsumoaren munduan murgilduko ditu ikusleak.

Ekainaren 6an, larunbata, kosmetika naturalaren txanda izango da Celia Ortiz Avignonen eskutik, nork gorputz-esfoliatzaile bat egiteko moduari buruzko klase praktikoa eskainiko du.

Igandean, Vanessa Blazquezen eta Anne Otegiren showcooking batekin itxiko dugu Bioterra Fest. Beraiek plater orekatu bat egiten erakutsiko dute.

Bioterran, beti bezala, askotariko gaiak daude kontsumo arduratsuari ikuspegi askotatik heltzeko. Interesa duten guztiek azokako Instagram kanalean ikusi ahal izango duzue Bioterra Fest: @bioterra.ficoba.

Bioterraren data berriak

Bioterra Fest urriaren 9an, 10ean, 11n eta 12an egingo den Bioterra azokaren aurrerapen txiki bat izango da.

Aurten Bioterra azokak lau eguneko iraupena izango du, azokaren ibilbidean inoiz ikusi ez den zerbait. Egun gehigarri hori gehitzeak aukera ematen du erakusketarien artean eta bisitarien artean beharrezkoa den distantzia mantentzea, Covid-19aren aurkako prebentzioa bermatzeko, baina Bioterraren ohiko erakusketa-, dibulgazio-, gastronomia- eta aisialdi-proposamen guztien bilakaera oztopatu gabe.

Bioterra sektoreko azoka nagusietako bat da. 16 urteko ibilbidean 155.000 bisitari baino gehiago erakarri ditu. 2019ko edizioan, ekainaren 7tik 9ra bitartean Ficoban egin zena, 12.462 pertsona hurbildu ziren Gipuzkoako azoka-esparrura 160 erakusleren eskaintza ezagutzeko eta azokako hiru egunetan egin ziren 70 jardueretan parte hartzeko.

 

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude